/Porodica Karić obara rekorde gledanosti – oličenje porodičnih vrednosti koje inspirišu generacije!
Foto: Reporter.co.rs

Porodica Karić obara rekorde gledanosti – oličenje porodičnih vrednosti koje inspirišu generacije!

Emisija „Dobro veče” na TV Hepi, u kojoj je 14. novembra kod voditelja Uroša Božića gostovala porodica Karić, zabeležila je rekordnu gledanost, postavši te večeri najgledaniji TV program u Srbiji!

Publika je s velikom pažnjom i oduševljenjem pratila razgovor o porodičnim vrednostima, tradiciji i istoriji ove porodice koja je simbol srpskog uspeha i jedinstva.

Ljudi su željni normalnih, toplih priča koje afirmišu suštinske vrednosti – ljubav, zajedništvo i poštovanje porodice. Upravo to je ono što porodica Karić predstavlja decenijama. Od njihovih prvih aktivnosti pre 50 godina, kada su nastupili kao porodična kompanija u vremenima kada je komunistički režim nametao drugačije ideale, Karići su uspeli da stvore model po kojem porodica i tradicija zauzimaju centralno mesto. Taj hrabri iskorak, koji se u to vreme činio nemogućim, ostao je duboko urezan u srpsko društvo kao njihov pečat.

Porodica Karić je pokrenula prvu porodičnu privatnu kompaniju u Srbiji, na Kosovu i Metohiji, i u celom tadašnjem komunističkom istočnom bloku. Snagu za ovaj poduhvat pronašli su u korenima koji sežu vekovima unazad, sve do vremena dinastije Nemanjića i izgradnje Pećke patrijaršije, sa čijom je istorijom istorija porodice Karić neraskidivo povezana. Danas, mediji ih s pravom ne nazivaju više samo Braća Karić, već i Dinastija Karić. Ovaj termin nije slučajan, jer Karići nastavljaju da neguju ideale za koje se aktivno zalažu već vekovima. Dok se mlađi naraštaji pripremaju da nastave put koji su utrli njihovi preci, porodica ostaje verna svojoj misiji: građenju poslovne imperije i negovanju srpske kulture, tradicije i porodičnih vrednosti.
Upornost, vizija i preduzetnički duh koji krasi porodicu Karić predstavljaju inspiraciju za sve generacije. Njihov poslovni uspeh ogleda se u materijalnim sredstvima, ali i u humanitarnim i kulturnim zadužbinama koje grade već pola veka. Fondacija Braća Karić već decenijama sprovodi brojne projekte koji promovišu srpsku kulturu, obrazovanje i tradicionalne vrednosti, pokazujući da uspeh nije samo u onome što gradite za sebe, već i za društvo.

Bogoljub Karić i njegova porodica su dokaz da je moguće istovremeno biti moderan i verno čuvati svoje korene. Njihov primer nam pokazuje da uspeh i porodična harmonija mogu ići ruku pod ruku, a njihova iskrena ljubav prema Srbiji i tradiciji nastavlja da inspiriše naciju. Ova emisija je još jedan dokaz njihove izuzetnosti i potvrda da se vrednosti koje oni zastupaju prenose s generacije na generaciju, čineći porodicu Karić simbolom uspeha i jedinstva Srbije.

Ako ste propustili, obavezno pogledajte reprizu na Hepi televiziji ili na sledećem link: 

Emisija „Dobro veče” na TV Hepi, u kojoj je 14. novembra kod voditelja Uroša Božića gostovala porodica Karić, zabeležila je rekordnu gledanost, postavši te večeri najgledaniji TV program u Srbiji!

Publika je s velikom pažnjom i oduševljenjem pratila razgovor o porodičnim vrednostima, tradiciji i istoriji ove porodice koja je simbol srpskog uspeha i jedinstva.

Ljudi su željni normalnih, toplih priča koje afirmišu suštinske vrednosti – ljubav, zajedništvo i poštovanje porodice. Upravo to je ono što porodica Karić predstavlja decenijama. Od njihovih prvih aktivnosti pre 50 godina, kada su nastupili kao porodična kompanija u vremenima kada je komunistički režim nametao drugačije ideale, Karići su uspeli da stvore model po kojem porodica i tradicija zauzimaju centralno mesto. Taj hrabri iskorak, koji se u to vreme činio nemogućim, ostao je duboko urezan u srpsko društvo kao njihov pečat.

Porodica Karić je pokrenula prvu porodičnu privatnu kompaniju u Srbiji, na Kosovu i Metohiji, i u celom tadašnjem komunističkom istočnom bloku. Snagu za ovaj poduhvat pronašli su u korenima koji sežu vekovima unazad, sve do vremena dinastije Nemanjića i izgradnje Pećke patrijaršije, sa čijom je istorijom istorija porodice Karić neraskidivo povezana. Danas, mediji ih s pravom ne nazivaju više samo Braća Karić, već i Dinastija Karić. Ovaj termin nije slučajan, jer Karići nastavljaju da neguju ideale za koje se aktivno zalažu već vekovima. Dok se mlađi naraštaji pripremaju da nastave put koji su utrli njihovi preci, porodica ostaje verna svojoj misiji: građenju poslovne imperije i negovanju srpske kulture, tradicije i porodičnih vrednosti.
Upornost, vizija i preduzetnički duh koji krasi porodicu Karić predstavljaju inspiraciju za sve generacije. Njihov poslovni uspeh ogleda se u materijalnim sredstvima, ali i u humanitarnim i kulturnim zadužbinama koje grade već pola veka. Fondacija Braća Karić već decenijama sprovodi brojne projekte koji promovišu srpsku kulturu, obrazovanje i tradicionalne vrednosti, pokazujući da uspeh nije samo u onome što gradite za sebe, već i za društvo.

Bogoljub Karić i njegova porodica su dokaz da je moguće istovremeno biti moderan i verno čuvati svoje korene. Njihov primer nam pokazuje da uspeh i porodična harmonija mogu ići ruku pod ruku, a njihova iskrena ljubav prema Srbiji i tradiciji nastavlja da inspiriše naciju. Ova emisija je još jedan dokaz njihove izuzetnosti i potvrda da se vrednosti koje oni zastupaju prenose s generacije na generaciju, čineći porodicu Karić simbolom uspeha i jedinstva Srbije.

Ako ste propustili, obavezno pogledajte reprizu na Hepi televiziji ili na sledećem link: 

Ova emisija je priča koju će Srbija da pamti!

GZS/REPORTER